Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Home / Artikel / Tips Sebelum Berbekam

Tips Sebelum Berbekam

Ada yang bertanya admin apa ea yang perlu dibuat seseorang tu sebelum berbekam?

Sebelum pergi berbekam, seseorang tu perlu puasa jap untuk dua jam sebelum berbekam kalau tak puasa hari tu. 
.
Pastu niat lah dalam hati “sesungguhnya aku berbekam ni kerana Allah dan kerana mengikut sunnah Rasulullah…”
.
Bila dah masuk bilik bekam, bacalah AL-FATIHAH,TIGA QUL ATAU AYAT KURSI. Lagi elok kalau kita faham apa yang kita baca tu 
.
Ingat Allah banyak banyak. Ehh..luar pada bekam pun sama la jugak ye..hehe..kena ingat Allah bebanyak.
.
semasa berbekam pula, selawat banyak²
.
Sekian lah saja pengisian rohani dan pesanan ikhlas daripada kami kepada kami jua. 😁
.
Semoga bermanfaat ye…

About admin

Check Also

Bekam Darah Hijamah

Darah Bekam (Hijamah). Darah hasil dari proses terapi bekam telah diperiksa dengan teliti di Laboratorium …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

KLIK UNTUK WASAP.