Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Home / Tag Archives: bekam rawang

Tag Archives: bekam rawang

Testimoni 3 November 2018

Antara yang datang hari sabtu 3 november 2018 Alhamdulillah Terima kasih semua yang hadir. Minta maaf jika ada yang kami tak ter’post’ di sini lagi gambar cust yang kami sayang semua 🙂 Apa-apa pun terima kepada yang datang buat rawatan di Bekam Tawakal ni. Semoga terus diberi kesihatan semuanya 🙂 #sihatdengansunnah #bekamtawakalrawang …

Read More »

Testimoni – Cikgu Berbekam dan Urut Dengan Kami

Testimoni – Cikgu Berbekam dan Urut Dengan Kami Bersemangat patriotik gayanya cikgu.. . Badan sakit digagahi urut..untuk anak bangsa pertiwi gagahnya itu. . Kena urut pun masih mengadap buku.  . Itulah dia cikgu. . Pasni katanya nak berbekam tarikh sunnah pula #sihatdengansunnah #urutantradisional #urutanlimadalamsatu #bekamtawakalrawang

Read More »

Testimoni – Emak, Kakak Adik datang ke Spa

Haa tudioo.. Sekali datang dia bawak geng anak-beranak.. . . Alhamdulillah . . Katanya lama tak berbekam, selalu ada kekangan masa nak mai Bekam Tawakal. . In syaa Allah sihat dengan sunnah berbekam ni kerana Dia Yang Maha Menyembuhkan. . . Kita jangan sesekali putus asa berikhtiar je. 🙂 #sihatdengansunnah #bekamsunnahbest …

Read More »

Tips Sebelum Berbekam

Ada yang bertanya admin apa ea yang perlu dibuat seseorang tu sebelum berbekam? Sebelum pergi berbekam, seseorang tu perlu puasa jap untuk dua jam sebelum berbekam kalau tak puasa hari tu.  . Pastu niat lah dalam hati “sesungguhnya aku berbekam ni kerana Allah dan kerana mengikut sunnah Rasulullah…” . Bila …

Read More »

Testimoni Pelanggan – Kami juga Bekam Urut Wanita

Tahukah anda, kami juga menyediakan perkhidmatan bekam, urut, spa untuk wanita muslimah. Tempat yang sangat privasi. Dan kami sedar batas-batas aurat anda. Kami memiliki tenaga kerja yang terlatih dan profesional. Tidak perlu ragu-ragu lagi segera datang ke premis kami untuk mendapatkan rawatan serta layanan yang terbaik. #rawang #countryhomes #tasikputeri #selayangmall …

Read More »

Testimoni Bekam 4 Oktober 2018

Bekam boleh mengembalikan sebuah senyuman anda tak? Haa..tengok lah sedara kita ni, Encik Kamarul Arifin ni 🙂 senyuman bahagia lepas bekam Mana taknya apabila segala keluhan pada badan kita keluar dengan jayanya dari darah kotor, dia punya feel memang cenggini haaa 😀 Terima Kasih Daun Selasih Moga darah sihat bersih Takmau lagi bertatih …

Read More »

Testimoni – Pesakit

Alhamdulillah, pelanggan kami berpuas hati dengan servis khidmat bekam yang kami tawarkan berjaya membantu memulihkan penyakit yang beliau alami. Testimoni Perkhidmatan Bekam di Pusat Bekam Tawakal aka BEKAMTHERAPHY.COM . Berminat hubungi kami yer #bekam #rawatanislam #bekamkerumah #testimonibekam #rawang #bekamprofesional #carabekam #pesakitbekam #sihatdenganbekam

Read More »
KLIK UNTUK WASAP.