Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Home / Uncategorized / PRESTASI KERJA TERGANGGU DEK KERANA TOKSIN ??

PRESTASI KERJA TERGANGGU DEK KERANA TOKSIN ??

Bos mula bising-bising sebab nampak kita ni macam pemalas. Padahal kita rajin sebenarnya. Kecewa sedih beb bila hari-hari bos bising.

Tak dapat naik gaji. Pangkat apatah lagi, kawan-kawan senyum sinis je kaa kita sebab kita tak boleh pakai kat syarikat.

Stress gila!!

Sebenarnya bukan kita tak boleh pakai. Cuma badan kita rasa tak selesa. Cepat penat, lenguh-lenguh badan, cepat ngantuk, sakit pinggang dan sering sakit kepala. Itu yang buatkan kita nampak macam tak semangat nak kerja.

Tahukah kita, sebenarnya semua perkara diatas adalah tanda-tanda toksin dah mula banyak dalam badan kita. Yakni darah kotor. Itulah yang membuatkan kita lemau, mengantuk memanjang. Punch kad merah jangan cakaplah, kesnya sebab datang lambat. Apalagi, gaji pun kena potong.

Anak bini tunggu kat rumah penuh harapan untuk mereka nak kita senyum dan ada masa bawa mereka berjalan. Tanpa kita sedar dek kerana kita tension kita lupa semua tu.

Tujuan Abg menulis ni bukanlah semata nak berniaga. Tapi lebih kepada nak sedarkan korang ada jalan penyelesaian yang mudah sangat untuk menyelesaikan masalah kita tu. Sebab apa Abg memahami keadaan tu? Sebab Abg sendiri lalui perkara yang sama. Sebab itulah BEKAM TAWAKAL ini diwujudkan. Tujuannya adalah untuk bantu menyelesaikan masalah ramai orang.

Jom Abg bantu anda dengan buang darah kotor penyebab utama masalah yang dihadapi.

Perawat wanita pun ada kalau korang nak bantu isteri, ibu dan sedara mara. Bagi tau lah dorang sekali.

Alatan yg Abg gunakan adalah alatan moden. Bersih selamat dan tak sakit. Jangan risau semua tu sebab abg ikut SOP KKM.

Takut mahal?

Jangan risau kos rawatan abg mampu milik. Ada pakej paling rendah RM39 je.

Takde masa nak datang kedai?

Jangan risau Abg boleh datang terus kerumah.

Diagnosis dan khidmat nasihat percuma je.
Wasap sekarang untuk abg bantu. Jangan biarkan anak isteri korang tak bahagia disebabkan kita.

Wasap abg sekarang ya. Abg komited nak bantu www.wasap.my/60129147520
/bantusayaabg

#BekamDarah
#BekamTakSakit
#BekamTawakal

 

About Suhana

Check Also

TANDA TANDA BADAN BERTOKSIN

Adakah anda mengalami tanda -tanda ini? Jika YA ,insyaallah blh ikhtiar dengan bekam.. Jangan biarkan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× KLIK UNTUK WASAP.