Home / Uncategorized / KURSUS ASAS BEKAM ONLINE PJJ

KURSUS ASAS BEKAM ONLINE PJJ

PKPB ni tak blh keluar rumah untuk menuntut ilmu. Jangan risau kami bantu anda untuk bljr bekam melalui Online PJJ
Apa itu PJJ
PJJ adalah pengijazahan jarak jauh. Belajar secara dalam video.
Ada 41 video yang akan kami kongsikan.
Apa kelebihan belajar bekam melalui video?
1)Boleh belajar berulang ulangkali.
2) harga mampu milik
3) tak perlu datang kelas yang membabitkan kos transport, kediaman, makan dan keselamatan. Tambahan pula sekarang musim covid19. Memang kena duduk dirumah. Tapi tetap kita dapat ilmu.
4) dapat peluang join rakan niaga bekam tawakal. Ada terma dan syarat
5) peluang belajar bersemuka secara berkumpulan dgn discount 50%.
6) Dapat PDF SOP bekam.
7) Dapat PDF Nota Bekam.
8) Dapat Belajar Cara Tarik Pelanggan sekurang nya 3 org sehari.
Rebutlah peluang keemasan ini. Tak rugi belajar sebab manfaat untuk tuan puan sangat banyak.
Apa yang kita dapat lepas belajar bekam melalui video ini?
1) Dapat bantu ibu bapa
2) Dapat bantu suami dan isteri
3) Dapat rawat diri sendiri
4) Dapat bantu keluarga
5) Dapat bantu kawan²
6) Dapat bantu guru² agama agar merelka sihat dgn sunnah
7) Dapat bantu jiran²
8) Dan dapat bantu jana pendapatan sampingan sekurangnya rm1500 setiap bulan.
Siapa yang sesuai memiliki 41 video cara bekam pro ini?
1) golongan yang tak pernah membekam orang
2) yang sangat berminat tapi tiada masa nak pergi kelas fizikal
3) yang suka duduk rumah tapi sukakan ilmu yang manfaat
4) yang suka bantu orang lain
5) yang nak jana pendapatan rm1500 setiap bulan hanya dari rumah
6) yang suka perubatan sunnah
7) yang baru belajar bekam 3 tahun kebawah.
Siapa yang tak sesuai dengan video ini?
1) yang rasa diri dah pandai
2) yang suka pertikai dan membandingkan ilmu dgn guru² yang lain
3) yang ego
4) yang tak suka buat duit dari rumah
5) yang tak suka perubatan sunnah
Tapi Hakak tahu korang tak bersikap macam tu. Korang positif punya golongan.
Apa tunggu lagi. Jom belajar pjj sekarang!!
Yuran asal pjj bekam rm497. Kini Hakak nak beri rm79 sahaja untuk anda.
Jaminan wang dikembalikan 100% tanpa banyak soal jika tuan puan belajar melalui video ni langsung rasa takde manfaat. Hakak pulangkan balik duit korang 100%. Korang tak rugi kalau tak puas hati.
Berminat untuk memiliki 41 video cara bekam dengan betul dan profesional?
Reply” minat” sekarang!!!

About Suhana

Check Also

KURSUS URUT TRADISIONAL ONLINE PJJ

PKPB ni tak blh keluar rumah untuk menuntut ilmu. Jangan risau kami bantu anda untuk …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× KLIK UNTUK WASAP.