Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Home / admin

admin

Testimoni Bekam Rawang – Pengamal Bekam

Testimoni Bekam Rawang- Haa ni dia salah seorang pengamal bekam yang kena bekam lagi membekam 😀 Tq Che’ Li sudi datang berbekam di Bekam Tawakal Moga Che’ Li makin gagah perkasa untuk membekam mereka yang perlukan khidmat Che’ Li dan mudah pula untuk beribadah dengan tubuh sihat selepas berbekam 🙂 #perkasakansunnahbekam #sihatdengansunnah …

Read More »

Testimoni Bekam Rawang Suami Isteri

Testimoni Bekam Rawang Suami Isteri Sweet je diorang ni..datang gedek gedek berdua dengan anak gadis diorang nak sihat sesama 🙂 Lepas isteri dibekam, admin mintak Puan Huri ni kawal pemakanan dia. Terus dia mencelah, katanya: “suami acik ni doktor acik kat rumah tau, dia selalu jaga pemakanan acik..” Muka suami dia …

Read More »

Tips Sebelum Berbekam

Ada yang bertanya admin apa ea yang perlu dibuat seseorang tu sebelum berbekam? Sebelum pergi berbekam, seseorang tu perlu puasa jap untuk dua jam sebelum berbekam kalau tak puasa hari tu.  . Pastu niat lah dalam hati “sesungguhnya aku berbekam ni kerana Allah dan kerana mengikut sunnah Rasulullah…” . Bila …

Read More »

Testimoni Pelanggan – Kami juga Bekam Urut Wanita

Tahukah anda, kami juga menyediakan perkhidmatan bekam, urut, spa untuk wanita muslimah. Tempat yang sangat privasi. Dan kami sedar batas-batas aurat anda. Kami memiliki tenaga kerja yang terlatih dan profesional. Tidak perlu ragu-ragu lagi segera datang ke premis kami untuk mendapatkan rawatan serta layanan yang terbaik. #rawang #countryhomes #tasikputeri #selayangmall …

Read More »

TITIK-TITIK BEKAM SUNNAH 

TITIK-TITIK BEKAM SUNNAH Salah satu kaedah pengubatan yang efektif untuk mengeluarkan sumbatan (blockages) dalam saluran darah adalah dengan melakukan bekam basah iaitu dengan mengeluarkan darah kotor yang mengandung toksin serta mengeluarkan endapan di dalam pembuluh darah pada titik-titik bekam tertentu. Bekam harus dilakukan pada titik-titik khusus yang menjadi tempat berkumpulnya …

Read More »

Testimoni Bekam 4 Oktober 2018

Bekam boleh mengembalikan sebuah senyuman anda tak? Haa..tengok lah sedara kita ni, Encik Kamarul Arifin ni 🙂 senyuman bahagia lepas bekam Mana taknya apabila segala keluhan pada badan kita keluar dengan jayanya dari darah kotor, dia punya feel memang cenggini haaa 😀 Terima Kasih Daun Selasih Moga darah sihat bersih Takmau lagi bertatih …

Read More »

NYERI DI DADA – MASUK ANGIN vs SERANGAN JANTUNG

Serangan jantung merupakan salah satu penyakit paling merbahaya. Ianya agak mirip dengan gejala masuk angin. Dalam dunia kedoktoran moden, tiada istilah masuk angin, yang ada hanyalah keluar angin. Menurut Doktor Siska Suridanda Danny, Sp.JP, FIHA, seorang pakar jantung RS Pusat Jantung Nasional Harapan Kita di Jakarta, sepintas lalu gejala “masuk …

Read More »

Bekam Darah Hijamah

Darah Bekam (Hijamah). Darah hasil dari proses terapi bekam telah diperiksa dengan teliti di Laboratorium dan dari ratusan sample pasien, hasilnya menakjubkan. Ditemukan adanya bentuk-bentuk sel darah merah yang abnormal, ini hasil dari penelitian tersebut : 1. (Perbedaan ukuran sel darah merah) dimana ditemukan banyak sekali sel yang membesar melebihi …

Read More »
KLIK UNTUK WASAP.