Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3

Recent Posts

Testimoni Bekam Rawang – Pengamal Bekam

Testimoni Bekam Rawang- Haa ni dia salah seorang pengamal bekam yang kena bekam lagi membekam 😀 Tq Che’ Li sudi datang berbekam di Bekam Tawakal Moga Che’ Li makin gagah perkasa untuk membekam mereka yang perlukan khidmat Che’ Li dan mudah pula untuk beribadah dengan tubuh sihat selepas berbekam 🙂 #perkasakansunnahbekam #sihatdengansunnah …

Read More »

Testimoni Bekam Rawang Suami Isteri

Testimoni Bekam Rawang Suami Isteri Sweet je diorang ni..datang gedek gedek berdua dengan anak gadis diorang nak sihat sesama 🙂 Lepas isteri dibekam, admin mintak Puan Huri ni kawal pemakanan dia. Terus dia mencelah, katanya: “suami acik ni doktor acik kat rumah tau, dia selalu jaga pemakanan acik..” Muka suami dia …

Read More »

Tips Sebelum Berbekam

Ada yang bertanya admin apa ea yang perlu dibuat seseorang tu sebelum berbekam? Sebelum pergi berbekam, seseorang tu perlu puasa jap untuk dua jam sebelum berbekam kalau tak puasa hari tu.  . Pastu niat lah dalam hati “sesungguhnya aku berbekam ni kerana Allah dan kerana mengikut sunnah Rasulullah…” . Bila …

Read More »
KLIK UNTUK WASAP.