Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Jenis Perkhidmatan

1. Bekam Seluruh Badan - Bermula RM50
2. Urut Satu Badan - RM60
3. Urut Kiropraktik Pembetulan Tulang Belakang - RM120
4. Bekam Overhole ( Urut Satu Badan RM60 + Urut Refleksologi RM60 + Urut Batin RM100 + Kiropraktik RM120 + Bekam RM50) - RM 250

Recent Posts

Testimoni Bekam – Badan Semakin Segar dan Ringan

Lepas berbekam badan ringan? Ya.. lebih ringan dan segar kerana dah buang segala toksin-toksin yang berkumpul dibawah lapisan kulit epedermis. Bukan hanya ringan malah InsyaAllah dapat lebih fokus pada sesuatu aktiviti yg kita lakukan.  Lebih-lebih lagi apabila kita membaca. #BekamTawakalRawang

Read More »

Testimoni Bekam Tawakal – Bekam Seri Wajah

“Ok Sis, free style ye..” Nampak tak bahagianya sis Nabila ni pas kena bekam muka. Dia punya style pun bole tahan..haha.. . . Yang still takut nak bekam kosmetik ni, jangn risau jangan bimbang, tak semua kulit tinggalkan kesan lebam pada muka.. lepas bekam muka lagi cun adalah, sebab darah …

Read More »

Testimoni Bekam – Badan Rasa Sihat

Antara testimoni tengah hari ni yang admin dapat.. Bahagia rasanya bila saudara dan saudari yang kita rawat bagi feedback positive tentang keadaan memasing. 😀 🙂 Sakit dan sembuh tu semuanya dari Allah dan kepada Allah jugak kita kembalikan. Yang ada masalah macam sis ni, maih cuba atasi dengan rawatan Nubuwwah ni jom B-) …

Read More »
KLIK UNTUK WASAP.